Hola de nou!!
A classe vam estar aprenent sobre els treballs per projectes i per entendre-ho: què millor que realitzar-ne un. Un grup de la classe vam fer-lo sobre la intel·ligència emocional i d'aquí va sortir aquesta sortida a l'escola Pia de Calella.
A classe vam estar aprenent sobre els treballs per projectes i per entendre-ho: què millor que realitzar-ne un. Un grup de la classe vam fer-lo sobre la intel·ligència emocional i d'aquí va sortir aquesta sortida a l'escola Pia de Calella.
Al arribar ens van explicar una mica quin era el seu projecte per treballar aquesta intel·ligència: el projecte SUMEM.
Per tal de veure-ho més clar, vam repartir-nos en grups i vam anar a diferents classes de diferents cursos per veure com ho aplicaven. Cada classe feia tres o quatre activitats relacionades amb les emocions i la gestió i coneixement d'aquestes.
A l'acabar les activitats ens vam tornar a reunir vam posar en comú les diferents activitats que s'havien fet i vam fer una activitat tots junts per finalitzar: tots teníem un paper enganxat a l'esquena i havíem d'escriure una cosa positiva de la persona que portava el paper.
Al sortir de l'escola, les integrants del grup del treball per projectes vam donar unes avaluacions als companys i companyes per veure què havien après i si els havien quedat clars els conceptes. Finalment vam extreure una conclusió per tal de tancar el tema.
Atentament: Mariona i Paula
Atentament: Mariona i Paula
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada