ACTIVITATS DE TARDOR

Hola a tots i totes!!

Per tal de treballar la tardor, a l'assignatura d'M5 (expressió i comunicació) ens van donar cinc llenguatges, amb els quals havíem de preparar una activitat relacionada amb cada temàtica.
hi havia:

- Llenguatge matemàtic
- Llenguatge gestual
- Llenguatge plàstic
- Llenguatge musical
- Llenguatge de les TAC (Tecnologies per l'Aprenentatge i el Coneixement)


La primera activitat que es va realitzar va ser la del llenguatge matemàtic i els companys ho van relacionar amb fer panellets ja que es pot treballar: el pes, les formes i figures geomètriques, contar, multiplicar (segons l'edat de l'infant).


  



 
En el llenguatge gestual, van fer una obra de teatre on van unir la castanyada i el halloween. Un dels valors que van treballar va ser l'amistat, el respecte i el fet de compartir.






En el llenguatge plàstic es van realitzar diverses manualitats relacionades amb la tardor fetes amb cartolines, paper transparent, plastilina...  aquesta activitat es duria a terme amb un racó on l'infant desenvolupi la imaginació. També és útil per decorar la classe.







En el llenguatge musical es van treballar les músiques de la tardor, juntament amb les característiques musicals com ara els tempos, els ritmes i la relació entre els sons i els silencis. Tot això és molt útil per tal que els infants adoptin sincronització, treballin la memòria i la psicomotricitat tosca.





Aquest grup també va realitzar el cançoner de temporada amb cançons que feien referència a la castanyera i a la tardor en general.






















I, per últim, el llenguatge de les TAC, es va fer amb la finalitat d'introduir als infants les noves tecnologies a l'aula. El grup va decidir fer un "stop motion" sobre la cançó de la castanyera.






 

Atentament: Mariona i Paula

Comentaris